کسب درامد اینترنتی

روش های نوین کسب درآمد اینترنتی در کوتاه ترین زمان

کسب درامد اینترنتی

روش های نوین کسب درآمد اینترنتی در کوتاه ترین زمان

کسب درامد اینترنتی

در این وبلاگ قصد دارم بهتون راحت ترین راه های ممکن کسب درامد اینترنتی رو از صفر تا صد بهتون آموزش بدم

راه هایی که شاید باورتون نشه که میشه از طریق این روش ها درامد دلاری یا ارزی داشته باشین

تمامی سایت ها چک شدن و %100 قابل اعتماد هستن

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات

6 نکته برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

 

 

با توجه به مطالبی که در مورد اشتباهات رایج در کسب‌و‌کارهای اینترنتی ذکر شد، تا حدود زیادی می‌توانید حدس بزنید که چه برنامه‌هایی موفقیت در این مسیر را تضمین می‌کند. کسب درآمد از طریق اینترنت و فضای آنلاین تا حدود زیادی به تجربه و داشتن دانش کافی وابسته است؛ به طوری که به هر اندازه نسبت به این مسیر دیدگاه بهتر و روشن‌تری داشته باشید، موفقیت شما قطعی‌تر و با احتمال بالاتری انجام می‌گیرد. برای موفقیت در این مسیر، توصیه می‌کنیم که حتماً چند مورد زیر را به خاطر داشته باشید:

1. حتماً از قبل برنامه ریزی کنید

فراموش نکنید که هر مسیری چه به صورت واقعی و چه به صورت آنلاین نیاز به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دارد. وقتی که شما قصد کسب درآمد از اینترنت را دارید و یکی از روش‌های ذکر شده در بندهای قبلی را انتخاب می‌کنید، باید یک نقشه راه داشته باشید و گام‌های بعدی خود را طبق این نقشه بردارید. به هیچ وجه سخت نیست! یک برگه سفید بردارید و در آن کارهایی که می‌خواهید انجام دهید و الزاماتی که لازم است برای آن فراهم کنید یادداشت کنید و سعی کنید به صورت گام‌به‌گام همراه با این دستورالعمل حرکت کنید.

2. دانش کافی و به روز داشته باشید

به هیچ وجه این تصور را نداشته باشید که بدون داشتن دانش کافی و به روز می‌توانید در یک مسیر موفق عمل کنید. در زندگی هر هدفی داشته باشید، نیاز به شناخت و دانش دارید. از طرف دیگر، فضای مجازی و دنیای آنلاین به سرعت در حال حرکت است و از تکنولوژی‌های پیشرفته بهره می‌برد. شاید شما یک خدمات عالی با کیفیت ایده‌آل یا یک محصول فراگیر داشته باشید، اما اگر دانش کافی برای نشان دادن آن به مخاطبان خود را فرا نگیرید، زنجیره فروش شما ناقص خواهد بود و مجبور می‌شوید که به سراغ راهکارهای نامناسب و هزینه‌بر بروید. پس همیشه سعی کنید که حتی اگر به درآمد کافی از اینترنت رسیدید، فرایند کسب دانش خود را مختل نکنید و همیشه به دنبال راهکارهای جدید و منحصر به فرد بگردید.

3. با فضای رقابتی در دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید

وقتی که هدف اصلی شما کسب درآمد از اینترنت است، شاید این تصور برای شما به وجود بیاید که به طور کامل از فضای رقابتی دنیای واقعی خارج می‌شوید. اما به خاطر داشته باشید که فضای رقابتی در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال بسیار شدید است و شما با رقبای بسیار قوی و خطرناکی مواجه هستید. احتمالاً با واژه‌های سئو و بهینه سازی وب سایت، تبلیغات کلیکی، تبلیغات اینترنتی، بنر تبلیغاتی و مواردی از این قبیل آشنا هستید، پس باید سعی کنید که در هر کدام از این حوزه‌ها به اندازه کافی قوی شوید و کمک کنید که کسب‌و‌کار آنلاین شما در این مسیر روند مناسب و عادی خود را طی کند. اگر در هر کدام از این مراحل از خود ضعف نشان دهید، مطمئن باشید که در این رقابت کم خواهید آورد. در وهله اول شما باید موتورهای جستجوی اینترنت را ترغیب کنید که کسب‌و‌کار شما را نشان دهند و در گام دوم سعی کنید مخاطبان و مشتریان را به سمت کسب‌و‌کار خود بکشانید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۲
موفقیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی