کسب درامد اینترنتی

روش های نوین کسب درآمد اینترنتی در کوتاه ترین زمان

کسب درامد اینترنتی

روش های نوین کسب درآمد اینترنتی در کوتاه ترین زمان

کسب درامد اینترنتی

در این وبلاگ قصد دارم بهتون راحت ترین راه های ممکن کسب درامد اینترنتی رو از صفر تا صد بهتون آموزش بدم

راه هایی که شاید باورتون نشه که میشه از طریق این روش ها درامد دلاری یا ارزی داشته باشین

تمامی سایت ها چک شدن و %100 قابل اعتماد هستن

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات

انواع کسب و کارهای اینترنتی پولساز

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

با گسترش کم نظیر اینترنت و نرم افزارهای کامپیوتری در دهه‌ی اخیر و همچنین در دسترس بودن آن برای تمامی افراد جامعه، این شبکه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. این عامل باعث شد که انواع کسب و کارها به آن وارد شوند و از آن کسب درآمد کنند. همانطور که این حوزه و ابزار آن در دسترس همه بوده؛ کسب درآمد از آن نیز برای همه کاربران آن ممکن است. همچنین شما به مرور می‌توانید دانش خود را افزایش دهید و بهتر از رقبای خود فعالیت کنید. شما می‌توانید به روش‌های زیر به کسب درآمد اینترنتی بپردازید:

1- وبلاگ نویسی را امتحان کنید

اگر شما در نوشتن مهارت دارید و می‌توانید یک محتوا خوب و خاص تولید کنید پس به وبلاگ نویسی بپردازید. شما می‌توانید بلاگ خود را به سایت‌های مختلف بفروشید و یا به صورت قراردادی با آن ها کار کنید. شما حتی می توانید یک وبلاگ برای خود ایجاد کنید و به نوشتن مطالب جذاب و پرطرفدار بپردازید. یکی از اصول رتبه گرفتن در گوگل، ساخت محتوای منحصربفرد است که اگر شما بتوانید این کار را انجام دهید، گوگل به شما امتیاز می‌دهد و بازدید سایت شما بالا می‌رود. در این مرحله شما می‌توانید با دریافت هزینه از شرکت‌ها و یا سایت‌ها، محصول یا خدماتشان را در وبلاگ خود تبلیغ کنید و حتی می‌توانید به فروش محتواهای خود در سایت بپردازید.

***********************************************************

 

 

3- یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید

اگر شما کمی با فضای اینترنت و خرید اینترنتی آشنا باشید، قطعا اسم دیجی‌کالا یا آمازون را شنیده‌اید. آمازون در حوزه‌ی بین الملل و دیجی کالا در ایران دو غول در حوزه‌ی فروشگاه اینترنتی می‌باشند. شما بدون نیاز به دانش خاصی و با کمترین سرمایه می‌توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. ایده پردازی کنید و توانایی خود را در این حوزه به‌کار گیرید. بدون نیاز به دانش آی‌تی و یا برنامه‌نویسی یک سایت وردپرس راه اندازی کنید و از آن به درآمد میلیونی برسید. امروزه تعداد بسیار زیادی فروشگاه اینترنتی در ایران و خارج از ایران راه اندازی شده‌اند و درحال فعالیت می‌باشند اما اگر اسم تعداد انگشت شماری از آن‌ها را شنیده‌اید، اصلا تعجب نکنید. شما اگر بتوانید تمامی اصول راه اندازی یک سایت فروشگاهی، از ساخت تا بهینه سازی و نحوه‌ی فروش محصول را در سایت خود رعایت کنید، بعد از مدت کوتاه می‌توانید به درآمدزایی برسید. اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید حتما مقاله‌ی راه اندازی فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید تا به طور کامل با پایه و اساس هر کسب و کار اینترنتی آشنا شوید.

***********************************************************

7- به بازار خرید و فروش ارز دیجیتال وارد شوید

امروزه بازار خریدو فروش ارز دیجیتال و پول های الکترونیکی بسیار داغ است. وارد شدن به این بازار، مانند وارد شدن در بازار بورس است با این تفاوت که شما روی انواع ارزهای دیجیتال و با توجه به نرخ رشد و افت آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنید. برای کسب درآمد اینترنتی از این راه کافی است کلمه “خرید ارز دیجیتالی” را در اینترنت جستجو کنید و با عضویت در یکی از سایت‌های بررسی ارز دیجیتال به خرید و فروش آن بپردازید. بیت کوین، اتریوم، زی‌کش، ریپل و دش از معروفترین ارزهای دیجیتال می‌باشند که می‌توانید به خرید و فروش آن‌ها بپردازید. البته این حوزه نیاز به کمی سرمایه نیز دارد. اگر شما بخواهید به خرید و فروش بیت کوین بپردازید به سرمایه بیشتری نسبت به ریپل نیاز خواهید داشت.

***********************************************************

10- به طراحی اپلیکیشن بپردازید

اگر شما از افرادی هستید که در علم نرم افزار تسلط دارید و همچنین به برنامه نویسی علاقه دارید، طراحی اپلیکیشن یکی از راه‌های درآمدزایی برای شما می‌باشد. امروزه تمامی افراد از گوشی‌های هوشمند در پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌کنند و همچنین برنامه‌های بسیاری نیز روی آن نصب می‌کنند. تولید و گسترش این نرم افزارها یکی از راه‌های کسب درآمد اینترنتی است. طبق آمار، امروزه بیشترین خرید و فروش اینترنتی در داخل اپلیکیشن‌ها صورت می‌گیرد و همچنین بسیاری از کسب و کارهای خدماتی معروف، از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی فعالیت می‌کنند: مانند اسنپ و تپسی. ایده پردازی کنید و یک اپلیکیشن موفق طراحی کنید و به مارکت ارائه دهید.

***********************************************************

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم که به انواع کسب و کارهای اینترنتی اشاره کنیم و همچنین نیازمندی‌های هر کدام را نیز تا جای امکان معرفی کردیم. همانطور که اشاره شد در خیلی از موارد شما به دانش تخصصی نیاز ندارید اما مانند هر حوزه‌ی دیگری، اگر دانش آن را یاد بگیرید بسیار بهتر است. اگر شما سایت خود و یا کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کرده‌اید پس به آن زمان اختصاص دهید و روی آن کار کنید. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۳
موفقیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی